poniedziałek, 27 września 2021

Unieważnienie umów wejścia (wzór)

 

Unieważnienie umów wejścia.

Możesz z korzystać z tego wzoru, ale też dodać własny tekst.

 

 


 

 

Mocą mojego suwerennego Boskiego Ja oznajmiam: wszystkie umowy wejścia nie mają mocy unieważniam je i wszystkie ich kopie oraz kontrasygnaty, wszystkie duplikaty, kopie rezerwowe, lustra i pozostałe.

 

Ja mocą mojego Boskiego Ja odzyskuję całą moją energię, która weszła do tych umów i wariantów.

Przywołuje wszystkie egzemplarze tych umów ich warianty i wysyłam do Galaktycznej Próżni dla przemiany w jądrze Galaktycznym..

(Te kopie są utrzymywane przez pasożytów, które wysysają naszą energię. Niektóre z tych istot mogą pretendować do Władców Karmy, żeby wykazać władzę nad nami, nie wierzcie im.)

Jestem suwerennym człowiekiem a wszystkich was pasożytów zawiadamiam, że od teraz zabraniam wam na zawsze dotykać mojej energii.

Jeśli ośmielicie się dotknąć mojej sfery energetycznej, zdecydowanie wyśle was do jądra Galaktycznego na transmutację (przemianę). I to będzie dla was najlepsze wyjście.

Usuwam wszystkie imprinty, implanty, podłączenia, przekonania , wyobrażenia, poglądy, tożsamości, zamrożone emocje związane z tymi umowami.

Proszę moje zewnętrzną Boską Istotę o skierowanie do Wiru Galaktycznego wszystkie sfery świadomości, podświadomości, nieświadomości, aby usunąć wszystkie te komponenty i wszystko pozostałe związane z tymi umowami.

A teraz proszę moje Boskie wewnętrzne Ja o wypełnienie Boskim Światłem wszystkie oczyszczone  przez mnie  sfery.

 

 

Zakaz energetycznego wampiryzmu

Jedyny Nieskończony Stwórco. Ja (imię i nazwisko)…… wykorzystując wolność wyboru daną mi przez Ciebie od urodzenia zabraniam jakimkolwiek rozumnym i nierozumnym istotom w tym wszechświecie i za jego granicami wykorzystywać daną mi przez Ciebie siłę życiową bez mojej jawnej na to zgody.

        Jeśli zaś siła życiowa dana przez Ciebie mi od urodzenia będzie wykorzystywana przez kogokolwiek i kiedykolwiek bez mojej jawnej świadomej na to zgody niech to działanie zostanie natychmiast zatrzymane raz i na zawsze jako naruszenie mojej wolności, woli, wyboru danego przez Ciebie i wyższe siły niebiańskie bez odpłaty lub bez kary lub z karą dlatego, kto tego dokonał według miary ustalonej przez Ciebie.

        I proszę Ciebie Jedyny Stwórco oczyścić całą odebraną mi siłę życiową, energię, doprowadzić ją do doskonałości i zwrócić mi tę siłę w odpowiedniej formie, w odpowiednim czasie, kierując na moje doskonalenie się, duchowy rozwój, inteligencję,  zdrowie, dobrobyt i radość! Niech będzie tak od tego momentu ( wymieniacie dokładną datę) i na zawsze w imię wyższej sprawiedliwości.

Niech będzie tak.

 

 

 Oświadczenie o mojej wolności wyboru.

        Jedyny Nieskończony Stwórco. Ja(imię i nazwisko)……. wykorzystuję  prawo wyboru dane mi przez Ciebie i od daty mojego urodzenia podejmuję decyzję być wolnym oraz suwerennym człowiekiem i poświęcić swoje życie samodoskonaleniu się w celu wyższej prawdy, radości i piękna (te pojęcia mogą się zmieniać w zależności od wewnętrznych wartości człowieka, dodajcie coś ważnego dla siebie).

         Wiedz o Jedyny Stwórco i wyższe siły niebiańskie, że jakakolwiek próba ze strony kogokolwiek narzucenia mi jakiejkolwiek formy postępowania, niesprawiedliwego obwiniania mnie w czymkolwiek i otumanienia mnie w jakikolwiek sposób, manipulacji moją wolą lub świadomością, świadome lub nieświadome wprowadzenie mnie w błąd, przerzucenia na mnie odpowiedzialności za działanie i postępowanie innych żywych istot, przerzucanie na mnie ich długów z przeszłości, teraźniejszości lub przyszłości, wbrew mojej jawnej wolnej woli, bez mojej zdecydowanej i świadomej zgody, niech będzie postrzegane przez Ciebie jako naruszenie wolności, woli, mojego wyboru danego przez Ciebie z następującą odpłatą lub bez niej według miary określanej przez Ciebie i wyższe siły niebiańskie.

        Niech będzie tak.

 

Oświadczenie odzyskania utraconej energii.

        Tu i teraz. Ja (imię i nazwisko) Wyrażam czystą intencję i proszę Nieskończone Boskie Źródło, moje wyższe Ja, aniołów Stróży i wyższe będące poza dualnością Istoty Światła zwrócić mi całą moją moc i energię, która była odebrana mi przez negatywne istoty, innych ludzi i przez siebie samego poprzez sytuację oszustwa, niesprawiedliwości, żalu, zawiści, winy, stresu, wstydu, depresji, gniewu lub przemocy oraz pozostałych negatywnych cech od momentu mojego narodzenia aż po dzisiejszy dzień to jest ….(podajemy dokładną datę)

        Proszę Boskie Źródło o oczyszczenie tej energii i doprowadzenie do doskonałości oraz o zwrócenie mi jej w odpowiedniej formie, w odpowiednim czasie, kierując ją na mój rozwój, duchowy wzrost, inteligencję, szczęśliwy stan, bezpieczeństwo,  zdrowie, dobrobyt i radość!

        Niech będzie tak.

 

 Zapraszamy Cię do udziału w seminarium na którym rozwiązujemy te umowy. Link do zapisu:   https://www.marina3.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz